GŁÓWNA  ·  INFORMACJE i KONTAKT  ·  REGULAMIN   KOSZYK  ·  ZAMÓWIENIE  398 671/863
.:: SZUKAJ ::.
 
szukaj w opisach

» PROMOCJE !!!

Emulatory FDD/USB - stacje dyskietek do instrumentów. (32)
Emulatory FDD/USB - stacje dyskietek do instrumentów. Wersje do montażu (20)
Emulatory FDD/USB - stacje dyskietek do instrumentów. Wersje z pilotem (21)
Emulatory FDD/USB Maszyny Przemysłowe CNC - stacje dyskietek 1,44Mb (7)
Emulatory FDD/USB Maszyny Przemysłowe CNC - stacje dyskietek 720kb (5)
Emulatory FDD/USB Maszyny Przemysłowe CNC - stacje dyskietek 2MB (2)

Dodatki

Oferta hurtowa dla firm i pośredników (6)

Montaż emulatora (2)
Dojazd (1)

English

Emulator FDD / USB keyboards (20)
Emulator FDD / USB keyboards versions of the assembly (20)
Emulator FDD / USB keyboards with the pilot version
Emulator FDD / USB industrial machines CNC - floppy drive 1,44MB (5)
Emulator FDD / USB industrial machines CNC - floppy drive 720kB (3)
Emulator FDD/USB industrial machines CNC - floppy drive 2MB (2)

Dyski HDD/SSD - dyski twarde do instrumentów (6)

Spis maszyn CNC - emulator FDD/USB floppy drive (1)





Regulamin sklepu internetowego ADAMSAL.ABC24.PL


1.Postanowienia ogólne



    Przedsiębiorcą prowadzącym sklep internetowy www.adamsal.abc24.pl zwany dalej „Sklepem Internetowym” lub „ADAMSAL.ABC24.PL” jest PPHU "adamsal" Adam Sałacki z siedzibą w Łobżenicy, ul. 1 Maja 9/1  (89-310 Łobżenica), posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 767-121-16-73, numer statystyczny REGON 570355368 zgodne z wpisem w CEiDG.
    Kontakt ze Sklepem Internetowym jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej: biuro.adamsal@wp.pl oraz telefonu: +48 600 503 321
    Pojęcie „Punkt Odbioru Towarów” użyte w Regulaminie oznacza miejsce, w którym Kupujący ma możliwość dokładnego sprawdzenia stanu zamówionego towaru.
    Wykaz Punktów Odbioru Towarów:
        Siedziba firmy ; ul. 1 Maja 9/1, 89-310 Łobżenica



2. Procedura zawierania umowy sprzedaży

Sprzedawca ponosi wobec Kupującego odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową, przewidzianą przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym zwłaszcza przez przepisy ustawy z dnia 30 maja 2023 r. o prawach konsumenta.



    Umieszczenie na witrynie ADAMSAL.ABC24.PL określonego towaru wraz z oznaczeniem jego ceny nie stanowi oferty jego sprzedaży, a jedynie zaproszenie dla Kupujących do składania ofert.
Wszelkie produkty oferowane na stronie sklepu ADAMSAL.ABC24.PL są nowe i bez wad fabrycznych.
    Zamówienie złożone przez Kupującego w formie elektronicznej stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży towaru umieszczonego na witrynie ADAMSAL.ABC24.PL za określoną tam cenę. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże kupującego, jeżeli Sklep Internetowy niezwłocznie potwierdzi jej otrzymanie.
    Sklep internetowy potwierdza otrzymanie zamówienia przez automatycznie generowaną wiadomość e-mail, którą wysyła kupującemu. Wiadomość zawiera proponowaną treść umowy sprzedaży, w szczególności: numer i datę zamówienia, dane zakupionego towaru, cenę i sposób jej zapłaty, dane stron umowy, miejsce i sposób dostawy. Sklep internetowy zapewnia kupującemu możliwość skorygowania ewentualnych błędów w zamówieniu, jego zmiany lub anulowania.
    Jeżeli proponowana treść umowy sprzedaży nie jest zgodna z zamówieniem złożonym przez kupującego, kupujący nie powinien jej akceptować, ale niezwłocznie zawiadomić o zauważonych rozbieżnościach Sklep Internetowy.
    Sklep internetowy potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji wysyłając kupującemu kolejną wiadomość e-mail. Z chwilą otrzymania tej wiadomości przez kupującego następuje zawarcie umowy sprzedaży.
    Jeżeli Sklep Internetowy nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że przedmiot świadczenia nie jest dostępny, powinien niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy, zawiadomić o tym kupującego-konsumenta i zwrócić całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.
    W wypadku gdy Sklep Internetowy nie może wykonać zobowiązania z powodu choćby przejściowej niemożności spełnienia świadczenia o właściwościach zamówionych przez kupującego-konsumenta, Sklep Internetowy może zwolnić się z zobowiązania przez spełnienie świadczenia zastępczego, odpowiadającego tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie, informując zarazem kupującego-konsumenta na piśmie o jego prawie nieprzyjęcia tego świadczenia i odstąpienia od umowy, ze zwrotem rzeczy na koszt Sklepu Internetowego. Zwrot rzeczy następuje wówczas na koszt Sklepu Internetowego.
    Do sprzedawanego towaru dołączana jest karta gwarancyjna producenta, – producent udziela gwarancji na podstawie pisemnej karty gwarancyjnej.
    Treść umów sprzedaży jest każdorazowo utrwalana, zabezpieczana – poprzez wykonanie kopii zapasowej – i przechowywana przez 5 lat w wersji elektronicznej w systemie teleinformatycznym Sklepu Internetowego oraz w wersji papierowej - na drukowanych fakturach. Treść umowy sprzedaży udostępniana jest kupującemu w wiadomości e-mail, w której Sklep Internetowy potwierdza otrzymanie zamówienia oraz w przesyłanej kupującemu fakturze.


3. Ceny i sposoby płatności


    Ceny towarów umieszczone na witrynie ADAMSAL.ABC24.PL są cenami brutto i zawierają Koszt Gospodarowania Odpadami (KGO).
    W ADAMSAL.ABC24.PL istnieje możliwość płatności w następujący sposób:
        Przelew na konto bankowe (Poczta Polska)- przelewając pieniądze bezpośrednio na indywidualny numer rachunku bankowego ADAMSAL.ABC24.PL. Korzystając z tej formy płatności Kupujący nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. Realizacja zamówienia rozpoczyna się natychmiast po zawarciu umowy i uznaniu konta ADAMSAL.ABC24.PL;

        Przelew na konto bankowe (DHL)- wybierając tą metodę Kupujący obciążany jest dodatkowo zryczałtowanym kosztem dostawy. Procedura realizacji zamówienia rozpoczyna się natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty;
        Płatność za pobraniem (DHL)- wybierając tą metodę Kupujący obciążany jest dodatkowo zryczałtowanym kosztem pobrania. Procedura realizacji zamówienia rozpoczyna się natychmiast po zawarciu umowy;
        Płatność gotówką w kasie - dotyczy zamówień odbieranych w Punkcie Odbioru Towarów, gdzie Kupujący może zapłacić za zamówiony towar w kasie, w momencie odbioru towaru;
        Płatność przelewem elektronicznym - forma płatności obsługiwana przez Internetowe Systemy Bankowe.


4. Koszty, termin, sposób i warunki dostawy


    W ADAMSAL.ABC24.PL są dostępne następujące sposoby dostawy towarów:
        Obiór osobisty w Punkcie Odbioru Towarów. Kupujący nie ponosi dodatkowych opłat.

        Wysyłka listem priorytetowym za pośrednictwem Poczty Polskiej
        Wysyłka kurierska za pośrednictwem firmy DHL
        Ceny brutto za wysyłkę podane są przy każdym produkcie na stronie oraz podczas składania nowego zamówienia. Ceny te ustalane są w zależności od wagi oraz wielkości przesyłki.
        W przypadku zamówień hurtowych należy kontaktować się z obsługą naszego sklepu w celu ustalenia kosztu transportu.
    Koszt dostawy towaru w całości pokrywa Kupujący;
    Terminy dostarczenia towarów do Kupującego określone są każdorazowo przy opisie towaru i w trakcie składania zamówienia na witrynie ADAMSAL.ABC24.PL. Termin doręczenia przesyłki Kupującemu przez firmę kurierską to od 2 do 14 dni roboczych.
    Kupujący winien zwrócić należytą uwagę na stan przesyłki przy jej odbiorze, w szczególności czy przesyłka nie została uszkodzona lub zniszczona w transporcie.
    W razie wykrycia naruszenia przesyłki przed jej wydaniem, Kupujący powinien postępować zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności – jako uprawniony – zażądać od przewoźnika na podstawie art. 74 ust. 1 ustawy Prawo przewozowe protokolarnego ustalenia stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody.
    Jeżeli już po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie nie dające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, przewoźnik ustala stan przesyłki na żądanie uprawnionego zgłoszone niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki.


5. Zwrot towaru


   Zwroty towaru obsługiwane są zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r.o prawach konsumenta w rozdziale 4 Prawo odstąpienia od umowy
Rozdział 4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa Art. 27. Termin do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33 zwolnienie z obowiązku zwrotu dodatkowych kosztów dostarczenia towaru, art. 34 zwrot towaru po odstąpieniu od umowy ust. 2 i art. 35 zapłata za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
    Adresem do zwrotów jest adres siedziby ADAMSAL.ABC24.PL.


6. Reklamacje


    Kupujący mogą składać reklamacje dot. zakupionych towarów. Reklamacje będą rozpatrywane na zasadach określonych w bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa.
    Reklamacja może zostać wniesiona pisemnie na adres siedziby ADAMSAL.ABC24.PL, lub wysłana w formie elektronicznej: na adres poczty elektronicznej: biuro.adamsal@wp.pl.
    Reklamacja powinna zawierać dane kupującego i zakupionego towaru oraz wskazanie okoliczności uzasadniających jej złożenie.
    Jeżeli kupującym nie jest konsument, odpowiedzialność Sklepu Internetowego z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego.


7. Zasady przetwarzania danych osobowych kupujących


    Złożenie zamówienia w Sklepie Internetowym jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez ADAMSAL.ABC24.PL danych osobowych zawartych w zamówieniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO o ochronie danych osobowych.
    Dane osobowe Kupującego będą przetwarzane przez Sklep Internetowy wyłącznie w celu należytego wykonania umowy sprzedaży, w szczególności skutecznego potwierdzenia otrzymania i przyjęcia zamówienia do realizacji oraz dostawy towaru pod wskazany przez Kupującego adres zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 zwanej jako "rozporządzenie RODO".
    Kupujący ma prawo do wglądu w przechowywane przez ADAMSAL.ABC24.PL dane osobowe, ich zmiany lub usunięcia.


8. Postanowienia szczególne związane ze świadczeniem przez sklep internetowy usług drogą elektroniczną


    W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną przez ADAMSAL.ABC24.PL, niniejszy Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    ADAMSAL.ABC24.PL nieodpłatnie udostępnia usługobiorcom niniejszy Regulamin przed zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, także w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługują się usługobiorcy. W szczególności usługobiorcy mogą bez jakichkolwiek ograniczeń pobierać Regulamin ze strony www.adamsal.abc24.pl jako plik w formatach html oraz pdf, zapisywać Regulamin na posiadanych nośnikach pamięci oraz wydrukować go w dowolnej ilości egzemplarzy.
    Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez ADAMSAL.ABC24.PL są następujące:
    Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, a w szczególności wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sklep Internetowy są następujące:
        połączenie z siecią Internet;
        przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie na ekranie komputera dokumentów hipertekstowych (HTML);
        klient poczty elektronicznej;
    Zakazane jest dostarczanie przez usługobiorców treści o charakterze bezprawnym.
    Warunki zawierania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną określone zostały w pkt 2 niniejszego Regulaminu.
    Warunki rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną określają bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
    Sklep Internetowy niniejszym określa tryb postępowania reklamacyjnego dot. usług świadczonych drogą elektroniczną:
        Usługobiorcy mają prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep Internetowy,
        Reklamacja może zostać wysłana pocztą elektroniczną na adres: biuro.adamsal@wp.pl lub wniesiona pisemnie na adres siedziby przedsiębiorcy prowadzącego Sklep Internetowy.
        Reklamacja powinna zawierać oznaczenie usługobiorcy i wskazanie okoliczności uzasadniających jej złożenie.
        Sklep Internetowy dołoży starań, aby reklamacje były rozpatrywane bez zbędnej zwłoki.
        O uwzględnieniu lub odmowie uwzględnienia reklamacji Sklep Internetowy zawiadomi usługobiorcę niezwłocznie po jej rozpatrzeniu.
    Sklep internetowy informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet wiąże się z ryzykiem. Podstawowym zagrożeniem każdego użytkownika Internetu, w tym osób korzystających z usług świadczonych drogą elektroniczną, jest możliwość „zainfekowania” systemu teleinformatycznego przez różnego rodzaju oprogramowanie tworzone głównie w celu wyrządzania szkód, typu wirusy, „robaki” czy „konie trojańskie”. By uniknąć zagrożeń z tym związanych ważne jest, by Użytkownik zaopatrzył swój komputer, który wykorzystuje podłączając się do Internetu, w program antywirusowy i stale go aktualizował, instalując jego najnowsze wersje.
    Sklep internetowy informuje, że wprowadza następujące dane, niebędące składnikiem treści usługi świadczonej drogą elektroniczną, do systemu informatycznego, którym posługuje się usługobiorca:
        Cookies - są to krótkie pliki tekstowe, zawierające informacje, zapisywane w systemie informatycznym kupującego (tj. na komputerze, z którego dokonano połączenia ze Sklepem Internetowym), możliwe do odczytania przez Sklep Internetowy. Pliki te pozwalają na późniejszą identyfikację kupującego w razie ponownego połączenia z kupującego z komputera, na którym zostały zapisane. Cookies są wykorzystywane przez Sklep Internetowy w następujących celach: dla ułatwienia Kupującemu korzystania z zasobów strony www.adamsal.abc24.pl, w celu dostosowania wyglądu witryny do oczekiwań i potrzeb konkretnego kupującego (tzw. personalizacja), w celu monitorowania ruchu na stronach Sklep internetowy, w tym porównania częstotliwości korzystania z określonych zasobów przez kupujących. Kupujący ma prawo w każdym czasie wyłączyć „cookies”. Wyłączenie obsługi „cookies” jest możliwe w przeglądarce kupującego;
        Sklep Internetowy przesyła kupującemu e-maile oraz wiadomości SMS, w których potwierdza otrzymanie zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie zamówienia do realizacji i przebieg realizacji zamówienia;


9. Postanowienia końcowe


    Sklep Internetowy zapewnia, że w każdym momencie na stronie www.adamsal.abc24.pl znajduje się aktualnie obowiązujący Regulamin.
    W wypadku zmiany Regulaminu, zamówienia złożone przed dniem wprowadzenia zmian są realizowane na podstawie postanowień Regulaminu obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
    Sklep Internetowy ma prawo do organizowania akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Szczegółowe warunki tych akcji każdorazowo określają regulaminy umieszczone na witrynie ADAMSAL.ABC24.PL. Do sprzedaży w akcjach promocyjnych oraz wyprzedażach przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności ich wpływu do Sklepu Internetowego, aż do wyczerpania zapasów objętych daną akcją promocyjną lub wyprzedażą. Poszczególne akcje promocyjne oraz wyprzedaże w Sklepie Internetowym nie łączą się, chyba że regulamin danej akcji promocyjnej lub wyprzedaży stanowi inaczej.
   POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://polubowne.uokik.gov.pl. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Fundacja Konsumentów). Porady udzielane są przez Fundację Konsumentów między innymi mailowo pod adresem fundacja@konsumenci.org oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220. Odstąpienie od umowy Kupującemu będącemu Konsumentem oraz Przedsiębiorcą przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży jako umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru. Skorzystanie z uprawnienia, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, wymaga złożenia przez Kupującego we wskazanym terminie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży: 1. w przypadku formy papierowej – korespondencyjnie na adres Sprzedawcy: 89-310 Łobżenica 1 Maja 9/1, 2. w przypadku formy poczty elektronicznej – na adres e-mail Sprzedawcy:  biuro.adamsal@wp.pl.
    Kupujący wyraża zgodę na otrzymywanie faktur oraz faktur korygujących w formie elektronicznej - jako pliki w formacie pdf - na wskazany w złożonym zamówieniu adres poczty elektronicznej.
    Regulamin oraz umowy sprzedaży podlegają prawu polskiemu.

załóż swój sklep internetowy
www.abc24.pl
Promocje | Darmowe Forum | Sklepy | Randki | Opinie, Testy, Oceny